افزایش قیمت فولاد در بازار چین
نوشته شده توسط : آهن پرایس

در هفته ای که گذشت شاهد افزایش قیمت فولاد در بازار چین بوده ایم که این امر میتواند به دلیل افزایش میزان تقاضا و محدودیت های تولید باشد.یکی از مهم ترین بازار های فولاد چینی که بیانگر روند بازار در این کشور می باشد، بازار تانگشان است که در این بازار قیمت فولاد حدود 8 دلار افزایش داشته و قیمت آن درب کارخانه 585 دلار اعلام شده است. به دلایل مختلفی احتمال می رود که به زودی شاهد کاهش عرضه در بازار های فولاد چین باشیم. دلایلی از جمله در حال تعمیر بودن خطوط تولیدی در کارخانه های چین و حادثه ای که منجر به آسیب دیدن کوره های بلند در یکی بزرگترین کارخانه های تولید فولاد چینی شد، باشد. این عوامل می تواند زمینه ساز کاهش عرضه در بازار شود.

با وجود این تفاسیر لازم به ذکر است که به دلیل افت قیمت فولاد چند روز اخیر در بازار فیوچرز چین، احتمال زیادی وجود دارد که جو بازار بسیار بد بشود. زیرا در کنار این مورد شاهد کم بودن میزان موجودی بازار نیز هستیم. همچنین گفتنی است که بازرسی های اخیر از کارخانه ها علاوه بر کم کردن تولید، میزان تقاضا را نیز کاهش دهد.

در هر حال بیلت چین جا برای افزایش قیمت دارد ولی قیمت محصولات فولادی روزهای آتی بالا نخواهد رفت و به احتمال زیاد در ثبات خواهد بود چرا که بعید است قیمت بیلت و محصولات فولادی در دو جهت عکس حرکت کنند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: